Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Search Result

Collapse
3 results in 0.0036 seconds.
Dieta i zdrowe jedzenie x

You can also choose from the popular tags.


  • Odkryj Aspartam na nowo!

    Odkryj Aspartam na nowo!

    Ten pożyteczny artykuł jest oparty o informacje z laleva.cc (jest to strona która już od ponad 10 lat reprezentuje prawa konsumenta). Przedstawione poniżej informacje stanowią treść artykułu Marca Golda, który to nie tylko przedtsawił toksyczność substancji, ale też tło jej zatwierdzenia przez Agencję ds. Żywności i Leków FDA.

    Do 1981 roku aspartam nie został zatwierdzony do stosowania w żywności. Od ponad ośmiu lat FDA (Food and Drug Administration) nie dawała zgody na stosowanie aspartamu z powodu napadów padaczkowych i guzów w...
    See more | Go to post

  • Cukier czy trucizna?

    Cukier czy trucizna?

    W 1957 roku dr William Martin podjął się trudnego wyzwania odpowiedzieć na pytanie: Kiedy żywność jest żywnością, a kiedy staje się trucizną?



    Szukając odpowiedzi dr Martin doszedł do wniosku, że cukier rafinowany stanowi truciznę dla organizmu ludzkiego, gdyż został pozbawiony swej siły witalnej, witamin i minerałów. ...
    See more | Go to post

  • Przekąski - nasz grzech główny. Czym je zastąpić?

    Przekąski - nasz grzech główny. Czym je zastąpić?

    Często w pracy, podczas nauki albo przed komputerem mamy ochotę coś przekąsić. Niekwestionowanym wrogiem nr 1 wszystkich podjadaczy jest oczywiście telewizor. Powstrzymanie się od zjedzenia czipsów podczas meczu albo pudełka czekoladek czasie seansu komedii z Hugh Grantem bywa zadaniem niemal niewykonalnym. Według dietetyków, podjadanie między posiłkami to jeden z grzechów głównych wszystkich tych, którzy co roku od 1 stycznia przechodzą na dietę.

    Sprawdźmy jednak, co możemy zrobić, by bez wysiłku i wyrzeczeń nie tylko zgubić kilka zbędnych kilogramów, ale przede wszystkim dostarczyć organizmowi cennych składników odżywczych. Zmieniając złe nawyki żywieniowe zadbamy nie tylko o sylwetkę, lecz także o wygląd skóry, włosów i paznokci.

    Przyjrzyjmy się zatem bliżej przekąskom, którym od dzisiaj mówimy NIE:

    Wartość energetyczna i zawartość tłuszczu podane na 100 g produktu.

    1. CZIPSY ZIEMNIACZANE To nie tylko puste kalorie. Są t...
    See more | Go to post
Working...
X